.:BroozDownload:.

Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator

Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator نام یک نرم افزار حرفه ای برای ساخت اسکرین سیور حرفه ای با ساده ترین روش ممکن می باشد . اگر می خواهید تا هنگام استفاده نکردن از کامپیوتر محافظ صفحه شخصی شما به نمایش در آید کافیست این نرم افزار را نصب کردن و اسکرین سیور اختصاصی خود را بسازید . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید تنها با چند کلیک ساده از تصاویر خود و البته افکت هایی که در اختیارتان قرار می گیرد ، اسلاید شو های جذاب بسازید . از میان افکت های موجود در Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator می توان به افکت های طبیعی نظیر آب و هوا و آبجکت هایی نظیر پرنده ، ماهی و … اشاره نمود که می توانند در هرچه زیباتر کردن اسکرین سیورتان ، شما را یاری کنند .

 

ویژگی های کلیدی Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator 4.11.31.37 :
- ساخت انیمیشن هایی با بهره گیره از افکت های طبیعی نظیر آب و هوا
- خلق اسلاید شو های حرفه ای با استفاده از تصاویر شما
- امکان ساخت اسکرین سیور های قابل انتشار
- ساخت فایل ستاپ
- محیط کاربری قابل سفارشی سازی
- در بر داشتن بیش از ۱۰۰ افکت تصویری مختلف
- اضافه کردن موزیک بک گراند با فرمت های MP3 ، WMA ، MID و WAV



ادامه مطلب

STCC The Game 2

STCC The Game 2 نام یک بازی اتومبیل رانی است که بر اساس مسابقات قهرمانی ۲۰۱۰ سوئد طراحی گردیده است . نسخه شماره ۲ این بازی که هم اکنون در fdl.loxblog فراهم آورده ایم به دنبال موفقیت چشم گیر ورژن قبلی با نام STCC طراحی گردیده است . گیمر در این بازی ابتدا با انتخاب ملیت خود و سپس یک شخصیت قهرمانی پا به عرصه مسابقات گذاشته و به سوی کسب رتبه اول در تونومنت ها و کاپ های مختلف می رود . نکته جالب توجه در STCC The Game 2 گنجانده شدن اتومبیل های فرمول ۱ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کنار مسابقات معمولی ، رانندگی با این اتومبیل ها را نیز تجربه کنید . تعداد اتومبیل های موجود در این بازی به عدد ۲۹ رسیده که در ۱۱ کلاس مختلف انتظار شما را می کشند . از جمله قابلیت های جدید در STCC امکان انجام بازی به صورت مولتی پلیر تا ۲۵ نفر می باشد که می تواند تجربه یک رالی واقعی را برایتان به ارمغان آورد .

 



ادامه مطلب

Animals United

Animals United نام یک انیمیشن بسیار زیبا محصول سال ۲۰۱۰ می باشد که در آن حیواناتی که با قحطی رو به رو شده اند به جست و جوی غذا می روند و وجود یک دشمن یکسان ( انسان ) برای همه ی آنها ، اتحادی مستحکم را بین شان برقرار کرده و … .

ژانر : انیمیشن ، کمدی
مدت : ۱ ساعت ۱۳ دقیقه
سال تهیه : ۲۰۱۰
زبان : انگلیسی
ویدیو : رزولوشن AVI | 640×۲۷۲ | ریپ شده از روی DVD



ادامه مطلب

Joboshare MOV Converter

MOV فرمتی است تصویری که جزء فرمت های اختصاصی نرم افزار QuickTime به شمار می آید و ویژگی های خاص و منحصر به فردش باعث توجه افراد بسیاری به آن شده است . کیفیت بسیار بالا در عین حجم پایین یکی از قابلیت های مهم این فرمت می باشد . به طور مثال شرکت های تولید کننده ویدیو های آموزشی نظیر کمپانی قدرتمند Lynda از فرمت MOV برای آموزش های خود استفاده می کنند که نشان از ویژگی های این فرمت دارد . در کنار تمام این خوبی ها ، نقاط ضعفی نیز شامل فرمت MOV می شوند . یکی از مهم ترین آنها عدم پشتیبانی اکثر نرم افزار های پخش ویدیو از آن می باشد به طوری که تنها تعداد انگشت شماری از پلیرها وجود دارند که بتوانند به صورت معمولی و پیش فرض این فرمت را پخش کنند .

نرم افزاری که در این پست دانلود کده فراهم آورده ایم به شما این امکان را می دهد تا به سادگی چند کلیک ساده ویدیو های خود را که در قالب MOV قرار دارند به فرمت های محبوب و مشهوری نظیر WMV ، ASF ، RM ، RMVB ، AVI ، DIVX ، Xvid ، MPEG ، VCD ، DVD ، SVCD ، MPEG1 ، MPEG2 ، VOB تبدیل نمایید . با این کار بزرگترین عیبی که می توان از فرمت MOV گرفت ، برطرف خواهد شد . البته تمامی امکانات این نرم افزار که Joboshare MOV Converter نام دارد به همینجا ختم نمی گردد . قابلیت استخراج صدا از ویدیو ها و ذخیره ی آنها در قالب های صوتی MP3 ، AAC ، WMA و WAV از دیگر نکاتی است که می تواند در انتخاب کردن این برنامه ، شما را ترغیب نماید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

Active Data CD/DVD/Blu-Ray Burner

 

Active Data CD/DVD/Blu-Ray Burner نام یک نرم افزار کوچک اما کاربردی برای رایت اطلاعات بر روی انواع دیسک های سی دی ، دی وی دی و بلوری می باشد . با در اختیار داشتن این برنامه خواهید توانست به سادگی خوردن آب داده های مورد نظر خود را بر روی دیسک های خام رایت کنید . از نکات قابل توجه در این نرم افزار می تواند به استفاده بسیار کم از منابع سیستم نظیر CPU ، RAM و حتی Hard Disk اشاره نمود که دقیقا نقاط ضعف نرم افزارهایی مانند Nero می باشد .

 

ویژگی های کلیدی Active Data CD/DVD/Blu-Ray Burner v3.1 :
- پشتیبانی از یونیکد
- پشتیبانی از بلوری
- قابلیت ذخیره و بازگردانی کردن کالکشن فایلهای انتخاب شده
- دگرگون شدن محیط کاربری نسبت به نسخه پیشین
- حجم پایین
- و …

 



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :