.:BroozDownload:.

کتاب پزشکی ماساژ و ماساژدرمانی که مشتمل بر دانستنی های لازم در خصوص ماساژدرمانی و فواید آن میباشد. که هم اکنون شما نیز میتوانید این کتاب پزشکی را با فرمت جاوا از سایت fdl دریافت نمایید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:دانلود کتاب موبایل, کتاب موبایل,کتاب پزشکی, کتاب پزشکی ماساژ و ماساژدرمانی, توسط رامین کمالی

نرم افزار Melon Safe Deposit Box v1.3.41 یک نرم افزار امنیتی است که به شما امکان اجازه رمزگذاری بر روی تک تک پوشه ها را میدهد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به صورت ساین نشده برای گوشی های نوکیا از سایت fdlدریافت کنید.



ادامه مطلب

“میثم خوشگله “؛ شرور مشیریه، که بعد از ۶ ماه فراری بودن،‌ شناسایی و دستگیر شده است، با حکم مقام قضایی در خیابان گردانده شد.

توضیحات و عکس در ادامه مطلب

“میثم خوشگله “؛ شرور مشیریه، که بعد از ۶ ماه فراری بودن،‌ شناسایی و دستگیر شده است، با حکم مقام قضایی در خیابان گردانده شد.

توضیحات و عکس در ادامه مطلب



ادامه مطلب

IrfanView نرم افزاری است بسیار سریع اما کوچک که به شما امکان باز کردن تصاویر و فایلهای گرافیکی با سرعتی باور نکردنی را می دهد . این برنامه که توانایی نصب و اجرا بر روی ویندوز های ۹x, ME, NT, 2000, XP, 2003 , 2008, Vista, Windows 7 را داراست به صورت کاملا رایگان منتشر شده است با بهره گیری از تکنولوژی های خاص خود نظیر Turbo-JPG تجربه بازگشایی عکس ها با سرعتی بالا را برایتان به ارمغان می آورد . با در اختیار داشتن IrfanView که از محیطی بسیار ساده و کاربرپسند برخوردار است تمامی کاربران چه آماتور و چه حرفه ای می توانند نهایت استفاده را ببرند . علاوه بر قابلیت نمایش ، امکانات دیگری نیز در این نرم افزار قرار دارد که از میان آنها می توان به انجام ویرایش های ضروری تصاویر اشاره نمود که می توانند تا حدود زیادی شما را از استفاده از نرم افزارهای دیگر بی نیاز سازد .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

معرفی گوشی جدید نوکیا با نام Nokia N9

گوشی بسیار زیبا و جذاب نوکیا که احتمالا طرفداران زیادی هم خواهد داشت، دارای صفحه نمایش ۳٫۹ اینچی و سیستم عامل MeeGo است. رزولوشن صفحه نمایش AMOLED این گوشی ۸۵۴×۴۸۰ بوده و سیستم لمسی آن خازنی است. این گوشی بسیار زیبا دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی و قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت HD است. در ادامه مشخصات فنی و عکس های بیشتری از این گوشی مشاهده می کنید.

گوشی N9 دارای حافظه RAM با ظرفیت ۱GB گیگابایت و سیستم عامل MeeGo 1.2 Harmattan است. همه قسمت های این گوشی لمسی است و تنها دکمه زیاد کردن صدا و دوربین برجسته است.

علاوه بر این، N9 دارای یک دوربین جلو برای تماس ویدئویی، WiFi a/b/g/n، GPS و A-GPS و Bluetooth 4.0 است. شما می توانید این گوشی را در دو قیمت با حافظه ۱۶ یا ۶۴ گیگابایتی تهیه کنید.

عمر باتری این گوشی ۱۴۵۰mAh است یعنی حدود ۱۱ ساعت برای صحبت کردن و یا ۴٫۵ ساعت ضبط ویدئوی ۷۲۰P HD

ابعاد این گوشی برابر ۱۱۶٫۴۵×۶۱٫۲×۷٫۶-۱۲ میلی متر بوده و در رنگ های صورتی، مشکی و آبی به فروش خواهد رسید. این گوشی امسال وارد بازار جهانی خواهد شد و قیمت آن نیز هنوز مشخص نیست.

 

در ادامه مشخصات کامل تر گوشی را مشاهده می کنید



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:N9, اخبار موبایل, د سیستم عامل MeeGo, میگو, نوکیا, گوشی N9, گوشی جدید نوکیا, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :