.:BroozDownload:.

از نرم افزار Swish Max میتوان همانند برنامه Flash جهت ساختن انیمیشن یا فیلم های آموزشی و حتی بازی و … استفاده کرد که برنامه های تولید شده را میتوان با پسوند swi یا swf یا htm و یا exe ذخیره کرد.

هنگام اجرای این نرم افزار مجموعه ای از صفحات (Panel) را می توان مشاهده کرد که هر کدام نمای متفاوتی از فیلم ایجاد شده را نمایش میدهند. این Panel را می توان در قسمت panel از نوار منو، مشاهده کرد و در صورت نیاز حذف یا اضافه نمود و همینطور نوار ابزارهایی ( Toolbars) که در صفحه هستند را میتوان به طور دلخواه و از مسیر View>Toolbars تنظیم و یا حذف و اضافه کرد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 11 تير 1390برچسب:آموزش سویش مکس, دانلود آشنايي با محيط نرم افزار Swish MAX, دانلود آشنایی با نرم افزار Swish MAX, دانلود آموزش PDF ‌فارسی نرم افزار Swish MAX, دانلود آموزش برنامه نرم افزار Swish MAX, دانلود آموزش تصویری نرم افزار Swish MAX, دانلود آموزش فارسي نرم افزار Swish MAX, دانلود آموزش نرم افزار Swish MAX, دانلود اي بوك فارسي نرم افزار Swish MAX, دانلود اي بوك نرم افزار Swish MAX, دانلود ايبوك اموزشي نرم افزار Swish MAX, دانلود ايبوك فارسي نرم افزار Swish MAX, دانلود ايبوك نرم افزار Swish MAX, دانلود تكنيكهاي نرم افزار Swish MAX, دانلود راهنمای کار با نرم افزار Swish MAX, دانلود كار با نرم افزار Swish MAX, دانلود كاربرد نرم افزار Swish MAX, دانلود كتاب آموزش نرم افزار Swish MAX, دانلود كتاب فارسي نرم افزار Swish MAX, دانلود محيط نرم افزار Swish MAX, دانلود نحوه استفاده از نرم افزار Swish MAX, دانلود کارکرد نرم افزار Swish MAX, دانلود کتاب آموزش نرم افزار Swish MAX, کتاب آموزش نرم افزار سوییش مکس, توسط رامین کمالی

بسته نرم‏افزاری Adobe Creative Suite که با نام Adobe CS نیز شناخته می‏شود شامل مجموعه نرم‏افزارهای گرافیکی، ویرایش فیلم و طراحی صفحات وب بوده که توسط شرکت Adobe ساخته شده است. از معروف‏ترین نرم‏افزارهای Adobe CS می‏توان به Photoshop ،Flash ،Illustrator ،Dreamweaver ،After Effects و بسیاری دیگر اشاره کرد. آخرین نسخه این مجموعه نرم‏افزاری با نام Adobe CS5 در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۰ عرضه شد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نکات مخفی شده توسط سازندگان برنامه در نرم‏افزارهای مختلف Adobe CS5 بپردازیم.

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 10 تير 1390برچسب:Adobe CS5, ترفند, ترفند فوتوشاپ, توسط رامین کمالی

 

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جدید بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید از یک باگ موجود در ورژن ۷ یاهو مسنجر استفاده کنید و ID طرف مقابل خودتان را بوت کنید. بدون نیاز به هیچ نرم افزار بوتری و تنها ار طریق فشردن چند کلید در یاهو مسنجر!

 



ادامه مطلب

 

 

در این ترفند راهی برای پیدا کردنن IP ایمیل دوستانتون به شما آموزش داده خواهد شد

( قابل توجه اونایی که فکر میکنن چنین کاری غیر ممکنه )



ادامه مطلب

همان طور که می دانید چند سالی است تب وبلاگ نویسی در کشور داغ شده و روزانه کاربران بیشتری به این سمت سوق پیدا می کنند. البته در بین وبلاگ ها، متاسفانه تولید محتوا کمتر صورت می گیرد و اکثرا، مطالب سایت های دیگر را (با منبع یا بدون منبع) منتشر می کنند. اما در هر حال امیدواریم این موج عظیم وبلاگ نویسی با رعایت قانون کپی رایت و تولید و انتشار محتوا به پیشرفت آی تی در کشور کمک کند. با این اوصاف به جرات می توان گفت کمتر کاربر رایانه ای پیدا می شود که محیط های وبلاگ نویسی را تجربه نکرده باشد! اما اگر شما هم یکی از این وبلاگ نویسان هستید حتما می دانید برای ارسال هر مطلب دانلود نرم افزار ، باید وارد محیط وبلاگ شده و یک روند تکراری را روزانه طی نمایید. اما با این ترفند از fdlمی توانید سریع تر و راحت‌تر از گذشته در محیط های وبلاگ نویسی مثل وردپرس و بلاگر مطالبتان را منتشر کنید. به طوری که بدون ورود به محیط مدیریتی وبلاگ یا سایت وردپرسی خود و تنها با استفاده از برنامه Word 2010 براحتی این کار را انجام دهید و مستقیما از داخل این برنامه به انتشار محتوا در وبلاگ یا سایت وردپرسی خود بپردازید.



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :