.:BroozDownload:.

ArtIcons Pro

پس از اینکه طراحان سیستم عامل های اولیه تصمیم به جذاب تر کردن محیط های کاربری گرفتند اولین چیزی که نظر آنها را جلب نمود استفاده از شکل های کوچکی بود که هر برنامه را معرفی می نمود .این تصاویر که آیکون نامیده می شوند اکنون جایگاه بسیار مهمی در بین کاربران پیدا کرده اند که بسیاری از نرم افزار ها توسط کاربران تنها با آیکون شان شناخته می شوند .

حال ممکن است تا به حال برای شما پیش آمده باشد که قصد طراحی یک آیکون اختصاصی توسط خودتان برای یک برنامه ، پوشه و یا هر چیز دیگر داشته باشید اما حتما به این نتیجه رسیده اید که با دستان خالی هیچ گونه امکانی براش شما فراهم نخواهد بود . اما ما امروز برای این مشکل راه چاره ای را معرفی می کنیم .

 

ArtIcons Pro نام نرم افزاری است قدرتمند که برای آسان کردن طراحی آیکون های دلخواه شما و حتی ویرایش آنهایی است که دیگران زحمت ساختش را کشیده اند . این برنامه کاربرپسند نه تنها برای افراد حرفه ای بلکه برای اماتور ها نیز می توانید یکی از بهترین گزینه های موجود باشد چرا که تمامی ابزارهای مورد نیاز را در محیطی ساده و دلنشین قرار داده است . شما خواهید توانست از فرمت هایی نظیر ICO ، PNG ، BMP ، JPEG ، GIF ، ANI ، CUR ، EXE ، DLL ، OCX برای برای ایمپورت کردن آیکون های پیش ساخته استفاده کنید که خود گستره ی بزرگی از فرمت های گرافیکی را تشکیل داده و علاوه بر آن امکان استخراج Icon مربوط به فایلهای اجرایی نظیر برنامه ها و بازی ها را نیز در اختیارتان قرار می دهد . ابزار طراحی و ویرایش در محیط داخلی نرم افزار گنجانده شده است که شما را از استفاده از نرم افزار های گرافیکی دیگر بی نیاز می سازد . افکت هایی نظیر سایه ، رنگ ، روشنایی ، چرخش و شفاف سازی از جمله قابلیت هایی هستند که در ویرایشگر این نرم افزار در اختیارتان قرار داده خواهد شد .

 

ویژگی های کلیدی ArtIcons Pro 5.29 :
– ویرایش و ساخت آیکون ها در سایز های استاندارد یا سفارشی با رنگ هایی در عمق ۱۶ میلیون رنگ
– ساخت و ویرایش آیکون های مختص ویندوز XP که در رنگ های ۳۲ بیت و عمق ۸ بیت دارای کانال آلفا می باشند .
– ساخت و ذخیره ی تصاویر در لایه بندی های مختلف
– امکان اضافه نمودن افکت های مختلف نظیر سایه ، شفافیت ، هموار ، نگاتیو ، سیاه و سفید و …
– جایگزین کردن رنگ تصاویر
– استخراج آیکون ها از فایلهای اجرایی تحت ویندوز
– تبدیل آیکون های تحت مکینتاش به ویندوز
– ذخیره سازی آیکون ها در کتابخانه نرم افزار
– پشتیبانی از Drag & Drop
– و بسیاری دیگر

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

آیکون

مجموعه ۳۷ آیکون بسیار زیبا در موضوعات مختلف در سایز ۲۵۶×۲۵۶ طراحی شده توسط Compi که در دو فرمت PNG و ICO می توانید از دانلود کده به طور رایگان دانلود نمایید .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :