.:BroozDownload:.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/advancedjpegcompressorshot_www.lxl.ir.jpg

بسیاری از کاربرانی که در زمینه طراحی عکس و فایل های تصویری فعالیت می کنند از نرم افزارهای کمک بهینه سازی تصاویر برای رفع مشکلات و همچنین انجام عملیات های مختلف بهینه سازی همانند کاهش حجم تصاویر نیز استفاده می کنند تا در هنگام نتیجه گیری نهایی ، تصاویر را با کیفیت مناسب و حجم خوب بدست آورند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری این توانایی را به وسیله نرم افزارهای تولید شده خود به کاربران می دهند. برنامه های بسیاری را می توان در این زمینه یافت که هر یک از ویژگی های مختلفی بر خوردار می باشند.Advanced JPEG Compressor نام نرم افزاری قدرتمند برای فشرده سازی فایل های عکس با فرمت های مختلف می باشد. به کمک این برنامه می توان علاوه بر ویژگی فرشده سازی عکس از ابزارها و امکانات دیگری نظیر ابزارهای مدیریت بر فایل های عکس ، ابزارهای ویرایشی و نمایش عکس ، افکت گذاری بر روی تصاویر و … نیز اشاره نمود. در این نرم افزار کاربران قادرند تا به مجموعه ای از ابزارهای مدیریتی و مورد نیاز در زمینه کار با تصاویر دست یابند. این نرم افزار با توجه به ظاهر مناسب گرافیکی در رابط کاربری توانایی انجام امور را به آسانی به کاربران خود می دهد. این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری WinSoftMagic می باشد.

 



ادامه مطلب

تایپو گرافی یکی از گونه های بسیار جذاب در طراحی محسوب می شود که در آن از متن و نوشته برای طراحی اشکال مختلف به کار می رود . اگر در ذهن خود رویای ساخت یک تایپو گرافی را می پرورانید پیشنهاد می کنیم تا کتاب آموزشی تایپو گرافی به وسیله فتوشاپ را مطالعه کنید . در این آموزش که به صورت کاملا تصویری و به زبان فارسی تهیه شده است می توانید مراحل ساخت یک تایپو گرافی حرفه ای را با کم ترین زحمت ممکن فرا بگیرید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

TBS Cover Editor v2.2.2

اگر اهل تجربه کردن نرم افزارهای مختلف برای کامپیوتر باشید حتما تا کنون با برنامه های مختلفی مواجه شده اید که هر یک از آنها جعبه ای اختصاصی برای خود دارند که تا حدود زیادی معرف کاربرد و نام اپلیکیشن مربوطه است . برای ساخت چنین جعبه های یا می بایست نحوه استفاده از نرم افزارهای گرافیکی قدرتمند نظیر فتوشاپ و کورل را یاد داشته باشید و یا اینکه از نرم افزارهایی که به صورت اختصاصی برای انجام این کار طراحی شده اند استفاده کنید .

TBS Cover Editor نام یکی از قدرتمندترین نرم افزار های ساخت جعبه های ۳ بعدی است که تا کنون ساخته شده است . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی هر چه تمام تر اقدام به ساخت کاور های ۳D از تصاویر مورد نظر خود نمایید و در معرفی محصولات مجازی خود از عنصر های خلاقیت و زیبایی استفاده کنید . با استفاده از این نرم افزار همچنین امکان ساخت کاور کتاب های الکترونیکی ، قاب CD و DVD و کارت های عضویت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت . همانگونه که تا به حال تماشای کاور هر برنامه از مهم ترین عوامل انتخاب و دانلود آن برایتان بوده است با ساخت جعبه های ۳ بعدی توسط TBS Cover Editor می توانید کاربران بیشتری برای محصولات و برنامه های خود پیدا کنید .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

VSO Image Resizer v4.0.1.4 | 7.5 MB

امروزه نرم افزارهای کوچک گرافیکی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردارند زیرا این نرم افزارها با حجم کم خود قادر به انجام کارهای جالب گرافیکی هستند کارهایی که حتی نظیر آنها را میتوان در نرم افزار حرفه ای مانند فتوشاپ نیز مشاهده نمود. از همین رو امروز در fdl.loxblog.com نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا به صورت دسته جمعی سایز عکس ها را تغییر دهید. نرم افزار VSO Image Resizerیکی از محصولات معروف و پرطرفدار شرکت VSO می باشد که میتواند سایز عکس ها را به صورت گروهی تغییر دهد. آیکون این نرم افزار پس از نصب در منوی کلیک راست ایجاد می گردد که شما می توانید با انتخاب تعداد بسیار زیادی عکس و کلیک راست بر روی آنها و انتخاب آیکون نرم افزار و نیز با وارد نمودن سایز دلخواه خود اقدام به تغییر سایز آنها نمایید. البته این ساده ترین قابلیت نرم افزار می باشد زیرا در آن تنظیمات دیگری نیز قرار گرفته که با تغییر آنها می توانید به بهترین شکل ممکن سایز عکس های دلخواه خود را به صورت گروهی تغییر دهید. علاوه بر این جهت انجام سریعتر عملیات تغییر سایز تعدادی سایز پر کاربرد که در جاهای خاصی از آنها استفاده می شود از قبل در نرم افزار قرار گرفته که می توانید با انتخاب آنها خیلی سریعتر سایز عکس های خود را تعییر دهید البته خودتان نیز می توانید سایزهای دلخواهتان را به لیست سایز های آماده اضافه کنید. بعلاوه در این نرم افزار امکانات دیگری نیز قرار گرفته مانند اضافه نمودن متنی دلخواه بر روی تمام عکس ها پس از تغییر سایز ، امکان اضافه نمودن افکتهای زیبا بر روی عکسها ، امکان ویرایش تصویر قبل از تغییر سایز و بسیاری از امکانات دیگر که قطعآ پس از کار با نرم افزار با آنها آشناخواهید شد.

دانلود از Fileserver و Hotfile در ادامه مطلب

———————————————–



ادامه مطلب

Adobe Photoshop CS5 12.0.1 RePack Portable (06.12.2010) | 214 MB

دانلود از چهار سرور مختلف در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :