.:BroozDownload:.

CloneDVD 2.9.3.0

دانلود نرم افزار در ادامه مطلب



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب: CloneDVD 2,9,3,0, دانلود CloneDVD 2,9,3,0, دانلود نرم افزار CloneDVD 2,9,3,0, نرم افزار, نرم افزار CloneDVD 2,9,3,0, توسط رامین کمالی

  Virtual CloneDrive

امروزه ایمیج های کاربرد فراوانی در کامپیوتر و به خصوص اینترنت پیدا کرده اند و بسیاری از سایت از جمله دانلود کده بازی ها ، سیستم عامل ها و … را در قالب ایمیج به کاربران خود عرضه می دارند . دلیلی این امر نیز کامل کپی شدن فایلها از روی دیسک های CD ، DVD و بلوری می باشد . اگر تا به حال تلاش کرده باشید که یک بازی را همانند سایر فایلها بر روی هارددیسک خود کپی کنید متوجه شده اید که هنگام نصب خطاهایی به شما داده می شود . دلیل به وجود آمدن این مشکل کپی نشدن برخی از فایلها می باشد در صورتی که این اتفاق هیچ گاه در ساخت ایمیج رخ نمی دهد . ایمیج های مختلف با فرمت های گوناگونی در حال حاضر وجود دارند که دو راه برای باز کردن آنها وجود دارد ؛ اولی که هزینه بر است نیازمند رایت بر روی CD ، DVD و بلوری دارد اما راه دوم تنها با ساخت یک درایو مجازی و قرار دادن درون آن انجام می پذیرد . در واقع با قرار دادن ایمیج درون درایو مجازی بدون آنکه به رایت روی دیسک نیازی داشته باشید کامپیوتر خود را گول زده اید !

 

یکی از پیشگامان در فناوری ساخت و بازگشایی ایمیج ها ، نرم افزار Virtual CloneDrive می باشد که سالهای سال است در این عرصه فعالیت داشته بسیاری از کاربران حتی فکر استفاده از برنامه ای جایگزین برای آن را در ذهن خود راه نداده اند . به وسیله ی این نرم افزار کم حجم خواهید توانست فرمت های استاندارد ایمیج نظیر ISO و همچنین Bin و CCD را به سادگی چند کلیک درون درایو مجازی قرار داده و از اطلاعات داخل آنها به سادگی و به سرعت استفاده کنید . این برنامه که لایسنس استفاده از آن به صورت کاملا رایگان می باشد  توانایی ساخت بیش از ۱۵ درایو مجازی را در آن واحد داراست و شما نیازی به مونت یا آنمونت کردن ایمیج ها برای بازگشایی چندین Image مختلف نخواهید داشت و به هر تعداد که خواسته باشید می توانید درایو مجازی بسازید .

 



ادامه مطلب

 

 
MEFmedia HotDisc DVD Copy

HotDisc DVD Copy نرم افزاری قدرتمند ، سریع و با کاربری بسیار آسان ساخت شرکت MEFmedia می باشد که تمامی ابزارهای ریپ کردن DVD را برای شما در یک جا گرد آورده است . با در اختیار داشتن این برنامه دیگر نیازی به هیچ گونه جنگ و خونریزی برای یک ریپ کردن ساده نیازی نخواهد بود و همه چیز تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد شد .

- اگر نگران این هستید که دی وی دی فیلم دلخواهتان با مخدوش شدن دیگر قابل اجرا نباشد
– اگر می خواهید از دیسک های DVD خود کپی های مختلف تهیه کنید
– اگر می خواهید دیسک های دی وی دی را به فرمت های دیگر تبدیل کنید
– اگر می خواهید از فیلم های خود که بر روی DVD رایت شده اند بک آپ بگیرید

کافیست تا نرم افزار MEFmedia HotDisc DVD Copy را روی ویندوز خود نصب کرده و اجرا نمایید . آنها شیرینی طعم قدرت در عین سادگی را خواهید چشید و خواهید فهمید که ریپ یک DVD آنقدر ها هم که تصور می شود کار سخت و دشواری نیست . با داشتن این برنامه می توانید تمامی فیلم هایی که بر روی دی وی دی رایت شده اند را بر روی دستگاه های مختلف پخش ویدیو نظیر آی پاد ، آیفون ، آی پد ، PSP و سایز دستگاه های اینچنینی به نظاره بنشینید . از جمله میان قابلیت های فراوان این نرم افزار می توان به استخراج موزیک از ویدیوها و ذخیره در قالب فایلهای صوتی ،  تبدیل فیلم های DVD به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پرتابل ، تهیه عکس از فیلم ها برای استفاده در قالب بک گراند و پشتیبانی از زیرنویس اشاره نمود .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

 Virtual CloneDrive

امروزه ایمیج های کاربرد فراوانی در کامپیوتر و به خصوص اینترنت پیدا کرده اند و بسیاری از سایت از جمله دانلود کده بازی ها ، سیستم عامل ها و … را در قالب ایمیج به کاربران خود عرضه می دارند . دلیلی این امر نیز کامل کپی شدن فایلها از روی دیسک های CD ، DVD و بلوری می باشد . اگر تا به حال تلاش کرده باشید که یک بازی را همانند سایر فایلها بر روی هارددیسک خود کپی کنید متوجه شده اید که هنگام نصب خطاهایی به شما داده می شود . دلیل به وجود آمدن این مشکل کپی نشدن برخی از فایلها می باشد در صورتی که این اتفاق هیچ گاه در ساخت ایمیج رخ نمی دهد . ایمیج های مختلف با فرمت های گوناگونی در حال حاضر وجود دارند که دو راه برای باز کردن آنها وجود دارد ؛ اولی که هزینه بر است نیازمند رایت بر روی CD ، DVD و بلوری دارد اما راه دوم تنها با ساخت یک درایو مجازی و قرار دادن درون آن انجام می پذیرد . در واقع با قرار دادن ایمیج درون درایو مجازی بدون آنکه به رایت روی دیسک نیازی داشته باشید کامپیوتر خود را گول زده اید !

 

یکی از پیشگامان در فناوری ساخت و بازگشایی ایمیج ها ، نرم افزار Virtual CloneDrive می باشد که سالهای سال است در این عرصه فعالیت داشته بسیاری از کاربران حتی فکر استفاده از برنامه ای جایگزین برای آن را در ذهن خود راه نداده اند . به وسیله ی این نرم افزار کم حجم خواهید توانست فرمت های استاندارد ایمیج نظیر ISO و همچنین Bin و CCD را به سادگی چند کلیک درون درایو مجازی قرار داده و از اطلاعات داخل آنها به سادگی و به سرعت استفاده کنید . این برنامه که لایسنس استفاده از آن به صورت کاملا رایگان می باشد  توانایی ساخت بیش از ۱۵ درایو مجازی را در آن واحد داراست و شما نیازی به مونت یا آنمونت کردن ایمیج ها برای بازگشایی چندین Image مختلف نخواهید داشت و به هر تعداد که خواسته باشید می توانید درایو مجازی بسازید .

 



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :